Nelíbilo se mne, že mne voucher propadnul. Před Vánocema člověk nestiha , a tak jsem se chtěla domluvit, že přijdu po nich. Na infolince moc pan ochotny nebyl…S každým jiným podnikem to nebyl problém. :( :( Tak už nikdy více, když jsou neochotni zákazníkovi vyjít vstříc. :(
Vyjádření podniku
Před rokem
Moc děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel musíme nesouhlasí s hodnocením. Pokud je to jenom trochu možné vždy klientům s prodloužením poukazu vyjdeme vstříc a není to u nás problém. Hodně klientů toto právě u nás oceňuje, když poukazy nestíhají využít. V tomto případě, ale klientka na 2 objednané ošetření (20.12. a 22.12.) nedorazila a rušila se v době kratší než je 24 hodin před rezervací. Aby jí procedury nepropadly, tak jí bylo z naší strany nabídnuto uhrazení storno poplatku, což je naše dobrá vůle. Hezký den Mgr. Vladimír Žitný Estetické centrum ToWell