Zákaznická péče – part time
Chceš si v práci užít spoustu srandy a zároveň v být v týmu, který tě vždy podrží? Baví tě vymýšlet řešení přímo na míru? V tom případě ti už zahříváme židli!
- Žádné call scripty
- Kreativita – WOW překvápka
- Dream team, který tahá za jeden provaz
S našimi zákazníky komunikujeme fyzicky, po telefonu, e‑mailu a také chatu. To ale není zdaleka vše, co u nás zažiješ! Nejen, že si s námi užiješ spoustu srandy, ale můžeš zde rozvíjet i svého kreativního ducha při tvoření tzv. wow. Někdy zákazníkům koupíme voucher, pošleme balíček k narozeninám, nebo občas vyrazíme dělat radost přímo do ulic 😀.
V našem kanclu tě čeká skvělý tým plný usměvavých lidí a v neposlední řadě z naší zákaznické časem rostou hvězdy do týmu marketingu, financí, obchodu i péče o partnery.
Co tě u nás bude bavit každý den:
- řešení zákaznických přání po telefonu
- zodpovídání zákaznických dotazů po e‑mailu a po chatu - dotazy k nákupu, platbám, reklamace …
- získávání zpětné vazby a spokojenosti od zákazníků
- vymýšlení různých „wow“ akcí pro naše věrné zákazníky (např. překvapení zákazníkovi k narozeninám ve formě dortu zaslaného do práce, lístky zdarma do jeho oblíbeného divadla atd.)
Budeme rádi, když budeš mít:
- příjemné vystupování a cit pro komunikaci
- trochu detektivního ducha při řešení zapeklitých situací
- samostatnost a zodpovědnost – rozhoduješ o stornech voucherů, změnách termínů a v tom všem máš volnou ruku v řešení
- pevné nervy - nerozhodí tě nepříjemný zákazník
- týmovost - zapadneš mezi nás, pokud umíš tahat za jeden provaz a pomůžeš nám plnit společné cíle
- zkušenosti s řešením reklamací nebo péčí o zákazníky uvítáme, ale případně tě vše rádi naučíme
- ovládání multitaskingu a pečlivá organizace práce
- proaktivní přístup při vymýšlení nových řešení
- možnost pracovat alespoň 20 hod týdně (všední dny v rozmezí 8:00 –18:00 i víkendy) s odměnou až 183 Kč/hod - Zakládáme si na oboustranné flexibilitě při plánování směn.
- perfektní čeština slovem i písmem
- angličtina na komunikativní úrovni – zvládneš obsloužit anglicky mluvícího zákazníka po e‑mailu i telefonu
Proč být součástí slevomatího týmu:
- atmosféra svobodné firmy bez koukání přes rameno
- krásné kanceláře v Karlíně v budově Butterfly – Uvítáme, když s námi budeš trávit čas v kanceláři. O víkendech je home office samozřejmě možný.
- možnost profesního růstu v rámci firmy
- otevřená firemní kultura a zaměstnanecké benefity – kredity na nákup na Slevomatu, svačinky v práci, výuka angličtiny a mnoho dalších super benefitů
- péče o tvé psychické zdraví ve spolupráci s Terap.io
- dynamický tým, který spolu rád tráví čas nejen v pracovní době
- Nastoupit můžeš ihned.
Že bez takové práce nemůžeš žít? Paráda! Ozvi se nám skrz tlačítko „odpovědět“, vyplň krátký formulář, připoj své CV a my se ti co nejdříve ozveme.
Těšíme se a čekáme na tebe!
Terez (HR Business Partner) a Kuba (Team Leader Zákaznické péče)